You are here:

Uslovi online kupovine

Sofanamestaj.rs je i online prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

Roba koja se nalazi na sajtu sofanamestaj.rs se ne isporučuje putem brze pošte.

 Zaposleni u kompaniji Sofa furniture će kontaktirati kupca telefonom ili putem maila u roku od jednog dana od dana porudžbine. Za porudžbine subotom i nedeljom biće kontaktirani prvi radni dan u sedmici. U slučaju da traženi proizvod nije trenutno dostupan, kontaktiraće Vas odgovorno lice.

Kontakt podaci za kupca su:

Telefon: 069/327-0300  062/327-092
E-mail: prodaja@sofanamestaj.rs

Kupcima je na raspolaganju online podrška svakog dana od 08-22h.

Napomena:

Rok isporuke zavisi od vrste i količine artikala koje poručite i on nije isti za sve porudžbine. O preciznijem roku isporuke bićete obavešteni nakon obrađene porudžbine.

NARUČIVANJE

Za naručivanje proizvoda iz ponude online prodavnice Sofanamestaj.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, izaberite filtere koji obuhvataju dimenzije, dezen, boju koji želite, a zatim kliknete na dugme “Dodaj u korpu”. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu. Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda, a u korpu možete dodati još proizvoda.

  1. Pregled Korpe

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Korpa”. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje ste do sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

  1. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno isporučiti proizvode koje poručujete. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na nalogu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da isporučimo robu. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije.

  1. Pregled i potvrda narudžbenice

Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kolika je ukupna cena, itd. Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju “Završi kupovinu” čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice.

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Ovi uslovi kupovine definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke kao povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.

Proces kupovine na našoj web prodavnici je sledeći:
– Kupac sam kreira svoju porudžbinu, po koracima koji su navedeni u segmentu “poručivanje” prihvatajući Opšte uslove kupovine.
– Nakon što je porudžbina kreirana i poslata od strane kupca, Sofa furniture prima obaveštenje putem email-a, nakon čega neko iz Sofa furniture tima ko je zadužen za online prodaju kontaktira kupca i potvrđuje, odnosno definiše porudžbinu.

Nakon definisanja porudžbine, kupac će dobiti prilog-porudžbenicu sa svim informacijama i podacima koji su potrebni kako bi porudžbina dospela u proces izrade.

REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja su nastala u transportu
– ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Kupac reklamaciju prijavljuje na mejl reklamacije@sofanamestaj.rs, uz priložene fotografije oštećenja ili greške. Prodavac će nakon prijema reklamacije, email-om ili pismeno odgovoriti kupcu da li je reklamacija prihvaćena i obavestiti o načinu njenog rešavanja.

Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu ,,Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova https://vansudsko.mtt.gov.rs/ nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.

POVRAT

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja.

Kupac zahtev za povrat robe šalje na mejl reklamacije@sofanamestaj.rs uz obrazloženje.

U sličaju odustanka od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen (član 33 Zakona).

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. U slučaju povrata reklamirane robe trošak povrata ide na teret prodavca. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev.

Naša web prodavnica će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa.

Reklamacije se šalju na mail  reklamacije@sofanamestaj.rs, ili na telefon 069/327-0300 ili 062/327-092

Kupac nema pravo na povraćaj robe u slučajevima iz člana 37 Zakona. http://bit.ly/35Thc0U

IZJAVA O ZAŠTITI VAŠIH PODATAKA